Uwzględniamy reklamacje z tytułu rękojmi wyłącznie w uzasadnionych przypadkach.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego wraz z dostawcą paczki protokołu reklamacyjnego.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji mailowo lub smsem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez formularz zwrotów który znajdziecie Państwo w zakładce ZWROTY.
W zgłoszeniu prosimy o podanie danych kontaktowy umożliwiający kontakt z Państwem na potrzeby procesu reklamacji, a także załączyć do niego dokument (paragon/fakturę) potwierdzający zakup towaru w naszym sklepie.
który znajdziecie Państwo na naszej stronie i odesłanie go wraz reklamowanym towarem na nasz adres:
WISH Group Tomasz Kaczmarczyk
ul. Bluszczowa 17 a
30-439 Kraków
T: +48 733-882-081
Formularz reklamacji w załączniku