Reklamacje

Uwzględniamy reklamacje z tytułu rękojmi wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego wraz z dostawcą paczki protokołu reklamacyjnego. 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 

Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji mailowo lub smsem.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez formularz zwrotów który znajdziecie Państwo w zakładce ZWROTY.

W zgłoszeniu prosimy o podanie danych kontaktowy umożliwiający kontakt z Państwem na potrzeby procesu reklamacji, a także załączyć do niego dokument (paragon/fakturę) potwierdzający zakup towaru w naszym sklepie.

który znajdziecie Państwo na naszej stronie i odesłanie go wraz reklamowanym towarem na nasz adres:


WISH Group Tomasz Kaczmarczyk

ul. Bluszczowa 17 a 

30-439 Kraków

T: +48 733-882-081


Formularz reklamacji w załączniku


Powrót